Sunday 18 May 2014

Bekas Makan Tengahari

Tajuk apakah ini... Bekas Makan Tengahari... Lunch box... hmmmm...

Mengemas dan memilih barang2 untuk di buang... maklum la bukan berkurang bertambah ada la koleksi kan.. koleksi sampah kata adik ku yang comel...

Sampah yang ada nilai sentimental adik oooiiii... sebab tu simpan... sayangggg..

Terpandang bekas yang ada sudu garfu... adikku terus capai...
"Apa kebenda yang disimpan bekas makan ni... buang je laa.."

Aku terus ambil dan tenung...
"Tak boleh buang... akan terus simpan yang ni..."

Adikku geleng kepala melihat aku bungkus bekas makan ni dan letak kembali ke dalam kotak koleksi.

Kenapa ya aku sayang sangat kat bekas ni... jom.. Throwback...

Aku lupa tahun 2012 kut... aku bekerja di hari raya ketiga... restoran tak dibuka...

Alhamdulillah... rezeki.. sahabat baikku singgah dan berikan aku nasi ayam Radix.. terharunya.. hanya Allah yang dapat balas jasa baiknya..

Hmmmm.... itu je kisah bekas makan tengahari ni....

P/s: Aku juga simpan gelas air minuman yang pernah aku share dgn sahabat baikku... Hahahaha...

No comments:

Post a Comment